Błąd
  • JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 381
Menu
Agencja marketingowa

„Do Rzeczy”: Rafał A. Ziemkiewicz demaskuje szaleństwo Tomasza Lisa

– Z dającego się lubić zwierzęcia telewizyjnego Tomasz Lis zmienił się w znienawidzonego, agresywnego propagandzistę. Radykalizm sprowadza go na zawodowe dno – karierę publicysty analizuje Rafał A. Ziemkiewicz w tekście „Dziennikarz upadły”. I zaznacza: Dno jeszcze wciąż przed Tomaszem Lisem. Trudno powiedzieć, jak długo będzie do niego leciał.

Czytaj więcej...
Subskrybuj to źródło RSS

Reklama

biuro wirtualne

 

              Wiadomości            Wydarzenia             Świat                Polityka                 Gospodarka                   Sport                     Waszym zdaniem                   Styl życia                                                         

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji tutaj . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych - RODO. Tutaj znajdziesz treść naszej nowej polityki a tutaj więcej informacji o Rodo